Co jsem se naučila v tomto týdnu (6. - 12. 10.)

12.10.2014 14:51

Dalších sedm dní uteklo jako voda a je tu zase neděle.  Tentokrát je toho víc, tak doufám, že to dočtete. Praktické rady included.

  • Když nějakou dobu moc nejíte, smrskne se vám žaludek. A do toho se pak vejde míň dobrýho jídla. Teda i toho špatnýho, ale tím se většinou nesnažíte přecpat, že.
  • Když máte jít škrábat omítku a řeknou vám, abyste si vzali oblečení na převlečení, jen tričko to nevytrhne. Budete prostě zasviněný od hlavy k patě. K patě!
  • Omítku před škrábáním nutno namočit.
  • Lidi jsou buď celkem vtipní, nebo úplně blbí. Chci věřit, že a) je správně, když na Výstavišti zaslechnu větu „Ten orloj dneska vypadá nějak dobře.“ 
  • Umím z hlavy mnohem větší množství písniček od Chinaski, než bych si kdy myslela.
  • „Hvězdné“ obsazení není zárukou kvalitní hry. Konkrétně Podivné odpoledne dr. Zvonka Burkeho v Činoheráku bylo fakt podivný. Přitom hrál Polívka, Chýlková, Vetchý… Za sebe nedoporučuju, víc se k tomu snad vyjadřovat nehodlám.
  • Word neopravuje slovo Činoherák.
  • Tréning divadelní improvizace je pěknej záběr na mozek. Koncentrace. Vnímání okolí. Akce a reakce. Perfektní zábava!
  • Všechno je to v hlavě. Všechny zmatky, úspěchy i neúspěchy, klidnej i rozháranej život. Všechno naše volba. (To je ale moudro, co?)
  • Diakritika je hrozně zajímavá věc. Laskovani. Laškování nebo láskování? Vim, že to druhý slovo jsem si patrně vymyslela, ale smysl dává. Zadanej nebo žádanej? Nebo obojí?

A protože maminka-supervizorka nazvala tento výčet pouhou špatně srozumitelnou mozaikou, seznámím vás s tím, čeho se to týká. 

V pondělí jsem se vypravila na večeři do MonAmi, vynikající balkánské restaurace. Objednala jsem si to, co vždy, ale za boha jsem to nemohla všechno spořádat. Zato mi to ale poslední dobou celkem sekne, řekla bych. A to mi za to stojí. 

V úterý byl dlouhý den. Kromě jiného jsem se na chvíli připojila ke škrábání omítky ve školním klubu, který už potřeboval rekonstrukci jako koza drbání. Doufám, že práce půjdou rychle a že si tam zase v klidu sednem na bar. Pak jsem se probojovala na T-music back to school a stihla aspoň koncert Chinaski. Úplně jsem zapomněla, jak jsou skvělí! 

Ve středu jsme šli s partou do divadla. Hodnocení výše.

Ve čtvrtek jsem vyrazila s Renčou a Oharkem na tréning impro divadla. A světe div se, ono mě to hrozně bavilo!

Pátek, sobota, neděle? Ty se tady nejspíš moc neodráží. Ráda bych ale poděkovala všem, co udělali, co mohli, pro záchranu parku Parukářka.

A jestli tohle nečtete někde venku na sluníčku, tak to koukejte napravit! Užívejte zbytek neděle, když je taková pěkná :)

Komenráře: Co jsem se naučila v tomto týdnu (6. - 12. 10.)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek