Miniprojekt - část 1 (6.-13.9.2014)

13.09.2014 08:12

Zdravíčko! Máte se dobře? Doufám, že to aspoň ujde. 

Abych vás mohla pravidelně těšit svým psaním, vymyslela jsem si miniprojekt "co jsem se naučila tento týden". Ne, nehodlám tu sdílet zápisky z přednášek (protože ty stejně většinou nemám). Chci si všímat drobností a zajímavostí, co mě v týdnu potkaly a nějak zaujaly, překvapily, něco mi daly. 

Tento týden to byly tyhle poznatky:

  • Vyžebráte-li si v supermarketu krabice od banánů, může se stát, že tak získáte nějaké banány zdarma (a ty krabice, samozřejmě).
  • Nerootujte telefon, když nevíte, co děláte.
  • Na vysoké škole není nejtěžší jí vystudovat, ale ovládnout záludnosti informačního studijního online systému. A ne, nejsem negramot, co neumí použít ani Google.
  • Když vypijete dostatečné množství piva a soustředíte svou pozornost mimo sebe, příznaky virózy se značně redukují.
  • Na ska reggae festival jsem prý moc „dospělá“. To jsem to dopracovala. Jestli něco nechci, tak být dospělá.