Co jsem se naučila tento týden (22. 9. - 28.9. 2014)

29.09.2014 22:38

Ahoj ahoj! Co se dělo? 

Mám víc štěstí než rozumu, protože jsem se protlačila na zážitkovku (rozuměj zážitkovou pedagogiku, téměř beznadějně obsazený volitelný předmět). Juch! Taky mám trošku smolíka, protože jsem ztratila svůj nový modrý klobouček. Asi mi nebyl souzen, nebo co. 

Kapitán(ka) ze mě oficiálně není, ale dostala jsem čokoládu za statečnost

Byla jsem na vtipným fesťáku, kde jsem se úplně neplánovaně seznámila se super lidma. Tak mě napadá - dá se na takový akci seznámit plánovaně? A pak jsem brzo ráno stopovala do Prahy (poprvé!). Byla mlha a zima, celkem strašidelný prostředí samo o sobě. Trošku jsem se bála, ale měla jsem kliku na řidiče a bylo to super. V Praze jsem se vozila jako princezna na člunu po Vltavě a seděla pak celý den na jezu, kterým projely stovky lidí. A bylo krásně, pražilo sluníčko. A pořád je vlastně krásně. Ať žijou sluníčkový nálady! 

Tak teď k tomu, co jsem se z toho všeho teda naučila:

  • Když něco opravdu moc chcete, nevynechejte žádnou možnost nebo skulinku, jak toho dosáhnout. Může to klapnout!
  • Míchat míchaný drinky je moc špatnej nápad. Moc moc moc špatnej.
  • Míchat pivo a víno s colou není o moc lepší nápad.
  • Moudro tatínka vedoucího synka (asi) do školky: „Víš, jakou výhodu má ten lísteček? Že se pod něj třeba může schovat brouk a není mu pak horko.“
  • Překonávejte svoje hranice, je za nima někdy docela zajímavej svět. 
  • Choďte mezi lidi a mluvte s nima. Jsou totiž super!