Co jsem se naučila v tomto týdnu (27. 10. - 2. 11.)

09.11.2014 21:01

    Tentokrát mám fakt mega zpoždění, já vím. Pohltila mne jakási podzimní deprese, která se vyznačuje krom kyselého obličeje také tím, že pořád spím a vůbec nic se mi nechce. Tak zkrátka píšu až teď.

    V pondělí jsem si vyslechla Setovu vyčerpávající lekci na téma podnikání. Zvažovala jsem totiž prodej svých skvělých výtvarných počinů a potřebovala jsem zjistit, co by to obnášelo, když jsem se nechtěla stát řadovou uživatelkou fleru. Nic proti fleru, ale chtěla jsem být strašně originální. Nakonec jsem tuhle myšlenku ale zase odložila, protože vlastně asi tolik prodávat nechci. Alespoň zatím ne.  

    V úterý byl svátek. Vyrazili jsme se Setem (ano, Set podruhé) a s Renčou na výlet na kolobrndách. Už několik dní dopředu jsem začala vymýšlet výmluvy, hrozně se mi nechtělo. Kývla jsem ale, protože už delší dobu zvažuju koupi koloběžky, a taky jsem nechtěla sedět doma, když je příležitost vypadnout na vzduch a rozhýbat šunky. To jsem ještě netušila, jak moc je rozhýbu. Zvláštní článek o kolobkovýletu zde.

   Středu jsem zákonitě prospala.

    Ve čtvrtek mě probudil zánět močáku, což není zrovna něco, po čem člověk touží. Hodně mi to tedy zkazilo náladu. Přesto jsem si ale nakonec užila večerní impro představení. Tentokrát jsme totiž netrénovali, ale naopak sledovali trenéra v akci. A stálo to za to!

    Páteční dopoledne jsem věnovala údržbě svého zevnějšku a po roce navštívila kadeřnici. Večer se ale bohužel úplně nevydařil podle plánu, a tak jsem byla ráda, když jsem se dostala domů.

    V sobotu jsem se šla podívat, jak to vypadá v Meetfactory, kde spácháme část Miquiku, kterou mám teď na starost. Konal se tam Komiks fest a já se zamilovala. Říká si Myokard a kreslí ty nejskvělejší plakáty, jaké jsem kdy potkala. Jsou plné ironie a vtipu, jsou krásné a většina jich je o mně. Určitě.

    Týden jsem zakončila v čajovně s Tlampou, byla to ovšem schůzka pracovní – kvůli Miquiku. Podařilo se nám ale dát dohromady hezký koncept, jen realizovat!

A co jsem se naučila?

  • Není Yogi čaj jako Yogi čaj. Nevěděla jsem, že se pod tímto názvem může skrývat i bílý čaj (prostě světlá ochucená voda), a ne jen mléčná, kořeněná dobrota, jinak nazývaná také masala. Bacha si na to dejte třeba v Dobré trafice na Korunní, kde se právě pod nadpisem čaje-nečaje skrývá Yogi-neyogi.
  • Na typu koloběžky záleží.
  • Na míře nafouknutí kol taky.
  • Urinal Akut je celkem zázračná věc. A co si budem povídat, čas od času takovou zázračnou věc potřebuje každej. Nebo možná spíš každá.
  • Halloween jako záminka se ožrat se u nás (jako v ČR, nepoužívám plural maiestaticus) docela chytil.
  • Věřit všemu a všem se někdy nevyplácí.
  • MeetFactory je moc zajímavej prostor.
  • Znovu jsem si ověřila, že je mi mnohem bližší ironie a sarkasmus, než sluníčka a duhy všude. Ach, jak smutné.